smglyrk Yarın kontrol üm var doktor 1 hafta daha ileri attı geçen hafta sancım tuttu hastane yattım 1 gün ilaçlarla sancıyı baskıladılar dün bütün ilaçları iğneyi bıraktım ama her an artık sancı olduğu an sezeryan A alacağım dedi doktorum bekliyorum yinede çokkkk sağolll