endlesslove1 Acildeyim kızlar çok kustum yiyip içemedim serum verdi doktor geçmezse yatış yapıcaz dedi çünkü geçen gün de geldim serum taktılar bugün damar yolunu zor buldular damarların incelmiş çekilmiş dedi ağzımda uyuşukluk var
endlesslove1 Es07 yatışım yapıldı canım trombofili olduğu için doktor emboli riskin var yüksek risklisin şuan cesaret edip eve gönderemem dedi