sevgidemrr Kızlar 16+4 günlük hamileyim yüzüm ve vücudum dahil kaşıntı yaşıyorum yani daha önce böyle bir süreç geçiren anneler deneyimlerinizi yazarsanız çok sevirim doktoruma da söyleyeceğim randevuma daha var napsam hafifler
gnsb sevgidemrr ben doğurdum güne kadar kaşındım kabus gibiydi kilo alıp kuruluktan kaşınıyorum sandım nemlendirdim halde kaşınıyordum saçımın içine kadar özellikle geceleri karaciğerden olabilir dedi test yapıldı yok gebelik kolestazı olabilir dedi oda yok uyuz da değildim sebepsiz yere doğurana kadar kaşındım hatırlamak bile istemiyorum
Kahyaasena sevgidemrr bende hiç öyle bişey olmadi iki gebeliğim de şuan 3 cu gebelik hala öyle biseyim yok uyuz olmus olmayın
yasen1 sevgidemrr acile gidin hamılelıkte bişey oluyormuş o değere bakarlar geçen hafta benım bakıldı yarın tekrar bakılacak bısı çıkmadı ama kaşınmam devam edıyor
papatya_47 sevgidemrr ilk gebeliğimde kaşıntı yaşadım ben .ihmal etmeyin lütfen ilgili bir hastaneye doktora gidin. Ben hastaneye gittiğimde tahliller yapıp sonuçların temiz deyip gönderiyorlardı 3 hafta boyunca peişan olmuştum tüm vücudum kaşınıyordu kaşımadan duramıyorum en sonda karnım morarmaya başlamıştı ve 33 haftalık erken doğum yaptım . Çok şükür bebeğimde bir sıkıntı olmadı doğumdan sonra kaşıntı geçti.
annebebeka 15 haftayı bu gün bitirdim dün doktoruma sordum safra kesesiyle ya da ciğerlere alakalı olabilir dedi, ama seninki normal olmalı çünkü bana 16-20 arası kaşıntı normaldir demişti. Karın büyüdüğü için oluyormuş
annebebeka sevgidemrr sevgidemrr olabilir acile gitseniz iyi olur aslında ne olur olmaz diye bir baksinlar kabarmasida tuhaf zaten
annebebeka sevgidemrr avuç içi ayak tabanında kaşıntı varsa mutlaka bir sıkıntı vardır geceleri artıyorsa falan doktorum söylemişti
sevgidemrr annebebeka yok ayak tabanı ve avuç içlerinde kaşıntı yok ama doktor bi demir ilacı verdi yan etkilerinde kaşıntılı kabarıklar falan yazıyor o mu yan etki yaptı acaba anlamadım ilk defa başıma böyle bişey geliyor
annebebeka sevgidemrr bilmiyorum ya bana da verdilerde, ben midemde sorun olduğu için o ilacı kullanamıyorum sadece d vitamini alıyorum doktorunuzla mutlaka görüşün siz
sevgidemrr Ay Allah korusun ya bilmiyorum stres yapmak istemiyorum ya ilaç yan etki yaptı ya da alerji oldum
8susu8 Benim de 1 aydır kaşıntım var ve git gide kaşınan bölgelerim artıyor . Kanda Karaciğer değerlerim normal çıktı. Safraya da baktırmak gerekiyormuş. Göğüs arası genital bölge bel kısmım el ve ayaklarımın üstü kaşınıyor . Ve kaşımaktan isilik ve kızarıklıklar oluştu maalesef .