Elovee 36 da doğurdum 61 gün yoğun bakım da kaldı sen çooook iyi anlıyorum inan bana.. Ama lütfen anne olduğunu güçlü olduğunu o bebeğin seninle var olcağını unutma olur mu ? Çok zor ama geçicek inan ki geciçek Rabbim dermansız dert vermesin erken doğması hiç sorun değil büyür annesi dua et,edelim ki sağlıcakla çıksın yavrun 🙏🏻🌸 Bırakma kendini sen dünyaya bi can getirdin yıkılma güçlü olursan bebeğin de güçlü olur..