Deletedmom344 sagol kuzumm benim. Geçen hafta cumartesi az kalsin doğuruyodum bildigin dogumhaneye yatırıldım nstde dogum sancısı cıktı, surekli açılmama bakildi 😁 cok sabirsizlar gelmek icin can atıyorlar resmen daha 23.haftada🤦🏻♀️😒 5 gun yogun bakimda yattim 2 gun once normal odaya geçtim daha suan bi sıkıntı yok cok şükür arada bi yokluyolar ama gelelim diye 😏
Sen nasilsin Canım sen naptin guzel haberlerini ne zaman alıyoruz Allahin izniyle ınşallah 🤲🏻🙏🏻👼🏻💜💙