Meryembzdmr bu arada ben yarın sağlık ocağında şeker yüklemesi yaptıracağım. Benim aile hekimim yapıyorsa sizinki de yapabilir. İsterseniz yarın sabahtan gidip sorun. Yapmıyorlarsa devlette bedava yaptirabilirsiniz. Sadece içeceğiniz sıvıya para verirsiniz eczanede, o da herhalde 15 tl civarı net bilmiyorum yarın alacağım sıvıyı ben de.