Kitappsever_1 büyük çocuğunuz artık kendisi odasında kalabilşr bence o şekildde alıştırın çünkü küçük bebeğin sesine uyanır aynı odada olursa
12 aylıkken ayırmıştım ben kızımı rahat edersiniz.
Kızım 2 yaşında küçük kız 1 aylık aynı odada çok zor oluyor