yenianne_adayl İki aylık hamileyim saçlarım çok uzun normalde hep kısa boynumda keserim hamileyken saçını kesersen bebeğin ömrü az olur diyorlar pek inanmıyorum ama içimi ürpertiyor kesersem çocuğa bisey olur die sizce bu dogrumu sizce
ecemk94 yenianne_adayl 5dakika sonramızın bile garantisi yokken bunlara inanmayın lütfen. Bunu allah bilir bizler değil
erikarpuz yenianne_adayl canı veren Allah ben saçımı kestim diye çocuğumun ömrünü kısaltmaz diye inanarak 6 aylıkken kestirmiştim
3oglanannnesi yenianne_adayl bebeğin ömrünün saçla ne ilgisi olsun allah yazar kaderi bi insan anne rahmine düştüğünde ne zmaan öleceği bellidir aklına hiç getirme ben 2 gebelikte de kestim 5 aydan sonra