Kızlar merhaba ben aslında güzelyalıda takipliyim ama doğum fiyatlarından kaynaklı devlette doğum yapmak zorunda kalabilirim şehiri biraz araştırdım çok şikayet var bir dönem 5 Ocak devlete gitmiştim orada sezaryen olan anne var mı deneyimlerinizi paylaşır mısınız? 26 haftalık gebeyim artık netleştirmem gerekiyor bu işi.