kanghl310_6 Arkadaslar sizden ricam tecrübelerinizle tabii erkek bebek ve kız bebek belirtileri nelerdir yazabilir misiniz?
dgngr kanghl310_6 kanghl310_6 benim tüm herşey erkek belirtisiydi ama kızımız olcakmış. Doktor da erkek sandı 3 kez