Sorum özellikle tecrübeli annelere hastane için terlik alacağım ama nasıl bir şey alacağıma karar veremiyorum. Doğumum şubat sonu mart başı gibi gözüküyor hava da soğuk olacak crocs tarzı bir terlik mi almalıyım yoksa daha sıcak tutacak peluşlu bir terlik mi almalıyım ya da farklı tavsiyeleriniz var mıdır?