Zehrazehra000 Merhaba kızlar oğlumu bugün itibari ile sütten kesiyorum. Ama mastit olmamak için ne yapmalıyım bilmiyorum.Normalde çok olmayacak şekilde sağın diyorlar ama sağarsam da süt kesilmez diye korkuyorum.Mastit olmamak ve sürümün kesilmesi için ne yapmalıyım.
kurkmantosuzmadonna Zehrazehra000 bunun ilaç var diyorlardı. Ama nasıl kullanılır? İsmi nedir bilmiyorum.
mom123_2 Zehrazehra000 yeşil sabunu iki ye bölün her bir ğöğsünüze bir parça koyun ve üzerinde kalsın süt kendisi çekiliyor
SMB Yeşil veya beyaz hiç kullanılmamış su değmemiş sabunu göğsüne koy,bir kaç güne ağrısı oldukça özellikle süt de kesiliyor ağrısı da azalıyor ben de yaptım Oluyor gerçekten Tek sorun sabun kokusundan midem kalkıyordu artık
zelis61 Hicbise yapmamıştım 3 4 gün taş gibi oldu sonradan kendiliğinden yumuşadı ve süt çekildi. Sabun yöntemine çok şaşırdım ilk defa duydum
SMB Zehrazehra000 rica ederim Ben bir aya yakın oluyor bıraktırdım sütü İnşallah sizde de işe yarar 💐
zelis61 Zehrazehra000 bende ondan çok korkmuştum ama süt çekilir dediler çevremdekiler ve süt gerçekten çekildi şükür bir sorun yaşamadım darısı sana
mom123_2 kurkmantosuzmadonna bende arkadaşlarımdan öğrenmiştim ve mucize gibi iki üç gün çamaşırmda taşıdım çıkarmadım ve süt kesildi
nurayett Bende yaşamıştım gerçekten çok kötü elektieikli pompanız varsa sağım yapın rahatlayacak kadar sağın eğer tekrar mastit gibi şişerse yine sağ sonra olmuyor zaten
-Papatya33 Kaç aylık cocuk. İlk zamanlar oluyor mastit . Daha göğüsler terbiye olmadığı zamanlarda. Sonraları olmaz diye biliyorum . Direk kesin hiç sıkmayın biraz sızlıyor sonra zaten geciyor. Benim oğlan kendi bıraktı 10 aylikti. Ki mastit olmustm ilk zamanlar. Bende bile sorun olmadı birakirken