İyisiyle zorluğuyla güzelliğiyle çok şükür serklajli ve gebelik sekerli 36. Haftaya geldim 1 hafta sonra serklajim alınacak sorum şu benim derin hunilesmem vardi yanılmıyorsam 4cm kadar serklaj alındıktan sonra dogumum hemen başlar mı acikligim olur mu bir de bugünkü muayenede bebegin 1 haftada cok çok fazla kilo aldığını öğrendim iri bebek dedi doktorum böyle devam ederse dogumu ona göre ayarlarız dedi yani sezaryen olma olasılığım var devlet hastanesine eğitim araştırmaya gidiyorum eğer bebeğimin kilosu yine yüksek cikarsa serklajin alındığı gün sezaryen yaparlar mı yoksa 39 40. Haftayı mi beklerler bilgisi fikri olan yardımcı olursa çok sevinirim