mesc 18 haftalıgım 1 haftadır bebeğimi hissediyorum ama kasıklarım da resmen orda hep pıt pıt yapıyor.. Bu normal mi orda hissetmem erkek bebeğim 👶💙
serabis mesc ben de o haftalarda hissetmiştim 🥹kızımın ilk hareketlerini aşağıda hissettim gayet normalll zamanla yukarılarda da hissedeceksin
alevgu mesc benim de erkek 18+6 :) geçen hafta başladım ben de ilk başta bağırsak hareketi falan sandım ben de ama o kadar güzel ve tuhaf bir his ki içim gıdıklanıyor bazen 😂😂😂
Es07 mesc Canım doktor sormuştu bana Hissediyor musun diye Kelebek kıpırtısı gibi gaz mı bebek mi dedim 20/22 ve sonrası hisseder bazı anneler demişti İlk gebelik ise geç hissediliyor sanki
mesc alevgu aynen öyle çok asagıda ama bakalım ne zaman yukarı çıkacak kacıncı haftada yukarı gelir acaba
alevgu mesc 20. Haftalarından sonra başlar bence yukarıda hissetmeler bu ara kum döktüğüm için karnımın her yerinde bir şeyler hissediyorum ben 😂😂
nuriyegcl Rahim o haftalarda daha küçük olduğu için aşağı taraflarda hissetmeniz çok normal zamanla rahim büyüdükçe yukarıda hissetmeye başlayacaksınız o pıt pıtların yerini güçlü tekmeler alacak 🥹🫶🏻
Es07 serabis 18de emin olamadım 22 de emindim tık tık vuruyordu Şimdi alan daraldı kayma yapıyor Eskisi gibi güçlü vuramıyor artık