Ben 37+5 teyim. En başından beri total previa vardı tam kapatıyordu biraz ayrıldı ama normal doğuma yeterli değil. 10 gün sonra sezaryen olucam. Aşır kaldırmayın, bol bol su tüketin, yürüyüşten ve ilişkiden kaçının. İlişkiyi bana komple yasakladı doktorum baskı sonucu plasentanın ayrılmaması için. 26. Haftada 1 defa kanamam oldu geçti. Sıkıntı stres yapmayın