gunes_22 bilmiyorum ilk hamileliğim hic kolay olmadi doğuma kadar mide bulantısı kusma beter bi haldeydim bu sefer yine öyle olacak bebeğime bakmayacagim diye , o doğunca sürekli yenidoğanla ilgilenmek zorunda kalacağım için diger bebeğim sevgisiz ilgisiz kalacak diye , daha 2 yaşına girmemis bir bebege ablalik sorumluluğunu yükledim bazi seylerden feraget etmesi gerekti diye, ne bileyim iste beklenmeyen bir gebelik olunca kendimi hic hazir hissedemiyorum iki bebege nasil yetebilecegim bilmiyorum su an 17 aylık olan bebegim hala hic bir sey yiyip icmiyor bunun icin ekstra cok caba sarfediyorum zaten yani hayatım zaten yeterince zorken bir de bu hamilelik beni çok korkutuyor.