cakmak81 Kızlar merhaba hamileliğimin başından beri çarpıntı yaşıyorum son zamanlarda tansiyonumda yükselmeye başladı ayrıca protein kaçağımda var doktor bana zorunda kaldığı için SANELOC başladı daha önce kullanan var mı