happybet Manisa gebelerii grandmedical hakan Çelik nasıl bir Dr ve sezaryen ücreti nasıl acaba??? Bilen var mı
maviportakal_ happybet ücretini bilmiyorum ama manisa da iyi olarak duyulmuş bi doktor kuzenimin eşinin doğumunu yapmıştı sezaryen gayet memnundu şimdi tekrar hamile ona gider yine diye düşünüyorum özellikle sormadım tabi
kimera Ben belgin hocaya gidiyorum, dediğiniz doktora pek isinamadim. Geçen hafta sordum normal 60 sezeryan 55 , mesai dışı olursa +12
kimera happybet evet belgin hanımdayım , fiyat değişikliği olduysa bilmiyorum ben en son sorduğumda bu şekildeydi
24042345 Hakan çeliği bende pek sevemedim 35. haftamdayım 2. gebeliğim ikisinde de Belgin hanıma gittim çokta memnunum
happybet kimera ben de sordum yeni. 75 dedıler kafalarıma göre mi fiyat veriyolar anlamadım gerçekten. Teşekkür ederim cevabınız için
elif457_ valla kız kardeşim orda doğum yaptı yaz başında hiç aaman aman bi özellik göremedim açıkçası cocuk doktoru falan cok fenaydı doğum doktorunu sadece bir kere gördüm sabah erkenden cağırıp akşam üzeri anca doğumu yaptılar falan bilmşyorum bana yetersiz geldi
Dyg_srcn mltm2888 merhaba muayene ücreti nedir güncel göz için gidicem de fiyatlar n durumda en son 2 sene önce gitmiştim oraya doğum için belgin hanıma
kimera happybet normal 60 sezaryen 55 mesai dışı +12 dedi . Sanırım bağlı olduğunuz kuruma göre değişiyor fiyatlar