İki kimyasal denemem oldu başka doktorlarla görüştüğümde gösterebilmek içim dosyamın kopyasını istedim veremeyiz yasak dediler epikriz verdiler yani ben zaten o bilgilerin fazlasına sahibim bana detaylı bilgi lazım embriyoların gün gün gelişimi vs. Dosyasını alan oldu mu, heryer böyle mi cidden damarıma basıyorlar artık