gzd76 aynısını yaşıyorum önce tombiş bebek dedi, suan 36+3 gittim bugün 2850 dendi.. ben 3ü geçmiştir diye düşünüyordum , doktor gayet normal zaten öbürü fazlaydı dedi.. üzüldüm insan ne kadar normal densede ele avuca gelsin azıcık tombik olsun istiyor🥹