userrerrr 12 haftalık hamileyim kızlar sabah göğüsüm ağlıyordu akşam bir anda kayboldu normalde de belimde adet sancısı gibi ağrı olmazdı uzun bir aradan sonra bugün gün içinde 2 defa oldu
zamansmomm userrerrr normal benim de belirtilerim bazen kyboluyor gibi sonra tekrar başlıyor 14 haftadayım korkmayın
mnoa userrerrr bizde tam 12 haftalık olduk belirtiler bazı günler tamamen gidiyor hatta sabahları karnım düz oluyor endişeleniyorum ama normal diyorlar Allah’ın izniyle hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız 🤗
zamansmomm userrerrr benim de 5 haftadan beri var kanama alanı progestan kullanıyorum bir de sureklı kucagımda gezen 1 yaşında 12 kilo bir bebeğim var 🥹 bebek sağlıklıysa gönlünü ferah tut güzel düşün kırmızı yoğun kanama ve şiddetli ağrı olmadığı sürece korkulacak bişey yok 🥰
userrerrr Ama lekelenme vs bişey olmadı içerde kan birikip de bebeğin gelişimini engelledi de onu etkiledi diye korkuyorum