6+5 haftalık hamileyim 1 defa doktora gittim alttan muayene etti herşey yolunda dedi kan ve idrar alındı 2 hafta sonra kalp atışıyla birlikte sonucuna da bakarız dedi ama doktorumdan memnun olmadığım için başka bir doktora iki hafta sonrası için randevu aldım randevuya 4 gün var ama bugün vajinal beyaz akıntıyla beraber damarimsi kırmızı kan geldi doktoru aradım ve sorun olmadığını söyledi ama korkuyorum sizde de oldu mu yarın muayeneye gidicem kalp atışını duyar miyim bide ilk etapta alttan muayene etmesi normal mi