Laleesra bugün tam 19+0 ım hayır hiç ateşim çıkmadı ben çok ağır hasta olsam bile ateşim çıkmaz kusarım genelde, ben hastaneye 2 ocakta gitmiştim serumdan sonra iyileştim ama bi daha crp falan bakılmadı ben de anlamadım çok önemsemediler, 3 gün önce hastaneye gittim anlattım doktoruma acile gittiğimi falan, sadece enfeksiyon için idrar tahlili ve kan tahlili istedi, kan tahlilinde crp için değilde normal hgb falan bakmak için istemiş. şuan yüksek mi geçti mi ben de bilmiyorum ama tehlikeli olsaydı doktorlar isterdi bakardı diye düşündüm, aşırı yüksek olunca herhalde o zaman ilgeleniyorlar sanırım