sbsjskskskkssiabsbsvdb elektrikli beşik kullanmadım ama beşik sallama aparatı var bende Bi uyku adı, çok memnunum yani ilk çocuğum olduğunda almıştım 10 yıl oluyor, şimdi 4.cocuğum için kullncam nasipse, gerçekten baya kurtarıcı oluyor uyutup yatırınca açıyorum en düşük ayarda bir süre kendi kendine sallıyor, sonra mesela ufak bir sesde otomatik devreye girip sallamay başlıyor