rabiauns38 kizlar 16. haftama girdim ama halen cinsiyet öğrenemedim. Ama herkes yuzun cirkinlesmis kiz mi diyor.Bazilari da bu yil erkek yili erkek olur diyor.Bende ogrenemedigim icin kim ne derse o tarafa gidiyorum 😅😅 Sizce haklilik paylari varmi?
beyfun rabiauns38 valla bazen oluyor haklılık payı ama ben hep erkek bebek hurafeleri vardı ama kızım oluyor
Havin49_ rabiauns38 üç oğlan iki gebelik şeklinde ilk oğlumda çirkinleştim bu ikizlerde güzelleşmiştim alakası yok gamilelikleri bile çok farklı geçti