kızlar merhaba yaklaşık 2-3 hafta önce gebe olduğumu öğrendim geçen pazartesi doktora gittim karından baktı ama göremedi kan istedi öğlen tekrar gelmemi söyledi beta çok yüksek çıkmıştı dış gebelik olabilir diye vajinal usg ile baktı solda 6 mm kese gördü 10 gün sonra tekrar gel dedi yarına randevum var tam 7. hafta yarın kalp atışı ve bebeği görebilme şansım varmı ?