pamugummmm ben 17. haftaya geldim , 30 haftalık gibiyim gerçekten ikinci hamilelik çok zormuş, ilkinde gayet enerjiktim hiç belim ağrımıyodu baş ağrısı çok nadir oluyodu , bundaa hergün baş ağrısı , kalçam kırılıyo galiba , aşırııı uyuyorum kendimi kötü hissediyorum o yüzden yanii durumlar baya kötü