Ikosa AyEr doktora git aklında bişe kalmasın cnm biz burdan ne desek bos lekelenme ciddi bişey cünkü 😐
Elifbekir AyEr ozmn doktora git canım. Ben demir ilacı kullanıyorum ve kabiz. Oluyorum sebebi belli.ama sen git önemli acile gözük için rahat etsin
SnmGzi AyEr devam ediyormu lekelenmen karnında kasılma sertleşme varmı bence hemen doktora gitmelisin
SnmGzi AyEr karnın yumusaksa korkulcak bişi yok kasılma hissetmiyorsanda normal yatıp dinlen bu haftalar riskli çünkü 26 ya kadar düşük riski var herzaman bolbol dinlen zorlama kendini inşallah bi sıkıntı yoktur
Ikosa AyEr korkma bişey olmaz Allah ın izniyle. Ama için rahatlasın git bi doktora. Dualarımız seninle 🙏
Nursemomm AyEr makat olsa bağsur olabilir derdik ama nerden heldiği belli değil canm bence bi görün kahverengi akıntı beklemiş daha önce olmuş demektir yeni bişey değildir
SnmGzi AyEr sen bence hemen acile git anladıgım kadarıyla özel doktorun yok öncedende bi bebeğini kaybetmişsin hafife alma git kalp atısını dinlettir sonra pişman olursun