EminaT Kayıplarınız için üzgünüm, umarım gönlünüze göre yeniden sağlıklı bebek sahibi olursunuz. 🙏🏻 İşinize yarar mı bilmiyorum ama ben katil hücre testi diye bir şey duymuştum. Tüp bebek bölümlerinde yapılıyor galiba, kabaca, anne hamile kalınca savunma sistemi, bebeğe ait hücreleri kanser hücresi gibi zararlı görüp yok etmeye çalışıyormuş. Bazıları için hep kız bebeğin bazıları için hep erkek bebeğin ölmesi de bundan olabiliyormuş.
İnanır mısınız bilmem ama bir de tekrarlayan düşük ve kayıplarda ümmü sübyan için dua falan okutuyorlar. Doğrudur veya değildir tartışılır ama bazı şeyler de inanç üzerine psikolojinizi rahatlatacaksa öyle de deneyebilirsiniz. Her şeyi yapmışsınız zaten, aklıma bunlar geldi. Gönlünüzce olsun her şey 😊🙏🏻