egeemomms ben o gün acile gittim her şey yolunda dedi doktor ama ertesi gün akşam bu sefer pembe leke geldi hapşırınca sonra bu sabah kahve leke yine geldi toplamda 4 kere falan leke görmüş oldum bugün polikliniğe gittim bebeğim gayet iyiydi kese tarafında falan kanama yoktu hatta hareket ettiğini bile gördüm ama doktor önlem amaçlı progestan başlattı ve istirahat verdi