İkili tarama testi düşük bile çıksa doktorlar risk almamak için fetal dna öneriyor. Risk çıksaydı yaptiracaktim sonuç temiz olunca yaptırmadım ki otzeldeki doktorum fetal dna dan bahsetmedi bile. Önceden riskli durumlarda öneriliyordu şimdi doktor sorumluluk atmak için yapılsın diyo. Bilmiyorum sonucu yanlış çıkan duyduğum için cok ona da guvenemiyorum