asrin123 bana dediklerinin aynısı benimde ilk gebeliğim. Normalde üçüncü ile dördüncü beta arası 2 katı değildi şöyle
İlk üçünü aynı hastanede vermiştim 4. Olan özelde o gittiğim doktorun hastanesinde alınmıştı onu da göz önünde bulundurarak galiba yine güzel artmış demişti. Ancak kese görünmediği için direkt kürtaj dedi.
Sizinkiyle birebir aynı cümleler, bende gitmemeye karar verdim.🙏 o 1 hafta içinde başka beta falan vermiş miydiniz? Rabbim hayırlı uzun ömürler versin evladınıza🌸 ayağına taş değdirmesin🙏🫶🏻