Alya05 hazalarya deletedmom43191 kartanesi___ Lexias lux38 Hanımlar bi eşinize sorun siz bir tatlı olsaydınız hangisi olurdunuz acaba ne diyecekler cevapları merek ettim 😁😂😂
LadyX Alya05 yaaaa bence waffle çünkü çok lezzetli 🤤 ama FONDÜ diyorum çünkü ilk buluşmamızda fondü yemiştik 🥹