kızlar merhaba ben 25 haftalığımda saçlarımı boyamak istiyorum bi hayli bakımsız kalıyoruz bu süreçte acaba boyayabilirmiyim detaylı ultrasona gittiğimde amonyaksız boya ile boyasam olurmu dediğimde kesinlikle saç boyama yada dibe değmicek şekilde boya dedi ama nasıl dibe değmeyecekki elbet değer yardımcı olurmusunuzzzz❤️