Selam kızlar. 2 hafta önce yükleme yaptırdım yüksek çıktı doktor dikkat et diyet yap yürüyüş yap dedi. Açlıklar 95 i tokluklar 1. Saat 140 ı geçmesin dedi
Çok şükür ben hiç o değerleri görmedim yemek yedikten sonra yürümeye çıktım hep. Şimdi kontrole gideceğim bu hafta umarım her şey yolundadır 🫠🫠