ozllemm01 Allah razı olsun benim ilk doğum olacak normal istiyorum ama 32 haftada 2600 olduysa 20 günde 800 gram almış böyle devam ederse nasıl doğururum bilmiyorum başlarda herkes yok zayıf sen bebeğe bakamıyorsun falan baya psikolojim bozulmuştu hep diyordum sağlıklı olsun ama kilosu çok olsun şimdi ise nasıl doğurcam diye düşünmekten psikolojim bozuldu şeker yüklemesi yapmıştım normal çıkmıştı sıkıntı yoktu inşallah normal doğum olur ama böyle devam ederse sanırım daha erken sezeryan olur diye düşünüyorum korkuyorum da bebeğim sağlıklı olsun eli ayağı düzgün olsun yapacak bişey yok darısı hepimizin başına olsun inşallah 🌸🤲