Selam kızlar,
Bugün kontrole gittiğimde sağ ayağımın özellikle soldan daha çok şiş olduğunu ödem olduğunu gösterdim , doktorum inceledi muayene etti. Genelde Plesanta sağ tarafa yatar son haftalarda herhangi bir iki ayak arasında renk değişimi soğukluk sıcaklık durumu olursa hemen haber ver dedi kan pıhtılaşması olmasını istemeyiz dedi . Sizde de öyle bir durum varmı?