yeniigebe doktor herhangi bir şey dedi mi? Normalde 1500-2500 arasında kesenin gözükmesi lazımmış. Bana dediği buydu. Ya bazı doktorlar gerçekten felaket tellallığı yapıyor. Ben gerçekten anlamadım.
Karşısındaki gebe diye düşünüp olumsuzu törpülemeye çalışan birisi yoktu. Ha gayret olumsuz durumları yağmur gibi yağdırdı mübarek.
Eşim bile seni ben nerden buraya götürdüm dedi. Yani şöyle belki gerçekten kadının teşhisi doğru, ama öyle bir anlatması vardı ki beynim uyuştu.