Merhaba hanımlar 36 haftalık gebeyim ve 2 aydır süregelen bir bacak ağrım var kasıklardan başlayarak sadece sol bacakta ama yürümeme engel oluyor son haftalar yürüyüş çok iyi geliyor ama ben yapamıyorum 2.gebeliğim üstelik ilkinde böyle bir durum yaşamadım aynı durumu yaşayan hamişler var mı benim gibi 🌸