Merhabalar. Sizlere bir sorum olacaktı. Kafam çok karıştı. 2020 yılında yaralanma nedeniyle tetanoz aşısı oldum. 2023te gebelik nedeniyle 2 doz oldum. Şimdiki gebebiliğim için 21.11.2025te tek doz oldum 21 haftalıktım sanırım. Yarın 31 haftalık olacam 1 doz daha yapmama gerek var mı? Sağlık ocağı kasım ayında gittiğimde bu dozu olursam başka doz daha olmana gerek yok demişti. Bugün de aramış 2. Doz yapabilirsin diyor ne yapacağımı şaşırdım. Benzer durumla karşılaşan var mı?