Merhabalar 13 haftalık gebeyim neredeyse 10 gündür ishal şikayetim var ve aynı zamanda aşırı mide bulantım kusma da var kadın doğum doktorum dahiliyeye yönlendirdi her türlü kan idrar gayta tahlili yapıldı bir gün hastanede yattım 4 adet serum aldım bulantı serumlardan sonra azalmıştı ama ishalde azalma hiç yok aksine artma var bebeğin durumu iyi birşey olmaz diyorlar hamile olduğunuz için probiyotikten başka bişey öneremeyiz diyorlar yaşayan var mı