İkinci doğumum olucak birinicde bir anda suyum gelmişti sonrasında sancı hiç hissetmemiştim suni sancıda almıştım 12 saate yakın ama hiç hissetmedim sezeryana alındım sonrasıdna şuan ikinciye hamileyim ve bugun karnımda sabahtan beri bir ağrı var 50 dk bir saat aralıgında karnıma sancı giriyor 1 dk ya yakın kasılma gibi karnımda çok sertleşiyor belim ağrıyor ve vajinaya baskı hissediyorum ama çok halsizim birde acaba doğumum mu başladı yoksa yaklaştıgı içinmi böyle bir durum yaşıyorum birinci doğumum 37+0 da olmuştu erken doğum riskim var