Kızlar merhaba şuan 22 haftalık hamileyim doğumu Tekirdağ şehir Hastanesi’nde düşünüyorum bi yakınım daha yeni çam sakurada doğum yaptı ona takipli hasta olmadığı için doğum için gün vermediler suyu gelip sancısı başlayınca öyle aldılar planlı olmadı yani Tekirdağ şehir Hastanesi’nde de böyle mi oluyor acaba kaçıncı haftadan itibaren takipli olmak gerekiyor yakınıma 28. Haftadan itibaren burda takipli olman gerekiyordu demişler bilgisi olan var mı? Bir de önerir misiniz?