Dilos24 37+1 hamileyim bugün kontrolüm vardı iki kez nstye girdim doktorum bebeğin hareketlerini beğenmedi sabah apar topar sezaryen olacağım. İkinci doğumum olacak ama yine de bir panik oldum. İyi dileklerinize dualarınıza ihtiyacım var🥹
lala_666 Dilos24 sağlıkla gelsin bebiş inşAllah ❤️ sende sağ salım bebeyimiz kucagina alırdın insAllah kuzum ☺️❤️
Dilos24 Güzel dualarda bulunan herkese teşekkür ederim 💜 yarın sabah benimle doğuma girecek annelere de sağsalim kavuşmanızı dilerim 💜💜 biraz olsun içim rahatladı inşallah yarın buraya güzel şeyler yazmak nasip olur😍