nazende17 canım gebelik testlerinin hassasiyetleri farklı benimde başıma geldi kan verdim ikiye katladı çok güzel artıyordu sonra içimden gebelik testi yapmak geldi kalktım yaptım o kadar silik çıktı ki şok olmuştum hatta kimyasal olacak diye oturdum ağladım 🤦tekrar kan verdim artış gösterdi o şekilde içim rahatladı sana tavsiyem gebelik testlerini bir kenara bırak beta takibini yap☺️