Arkadaşlar bugün kontrole gittiğimde 6+4 olmam gerekirken 6+0 olmuşum. Geçen hafta gittiğimde haftasıyla uyumluydu 5+4 tü. Kese etrafında baya kan var dedi. Bebeği ve kalp atışını görmedim. 1 hafta sonra gel dedi bu durumu yaşayan var mu lütfen bilgi verir misiniz