Kızlar , bende Pcos var ama pcostaki belirtileri öyle çok yaşamıyorum. 2 aydır Klomen ve çatlama iğnesi kullandım ama bu ay da hasta olucağım galiba ayın 17 sinde iğne vuruldum. Bu sefer de olmazsa doktor 1 kere de aşılama deneyebilirsin dedi. Diğer ay aşılama yaptırmayı düşünüyorum ondaki süreçte aynı mı işliyor yoksa farklı ilaçlar falan veriyor mu ? Bi de sizler çatlama iğnesi genelde adet başlangıcı itibariyle kaçıncı gün vuruldunuz ? Benim 16. Yada 17. Günlere denk geldi daha erken vurulan var mı?