clementine16 cemresi başka bir başlıkta bir hanım sancı odasına bir kişi alındığını anne veya eş söyledi ilk doğumu öyle olmuş güncelde de öyledir umarım
ikinciyesekeranne cemresi merhaba ben oğluma hamileyken görmüştüm nst için mi ne gece gitmiştik ve kadın sancı çekerken yürüyordu eşi de yanındaydı gayet destek olarak