Ikosa Kızlar göbeğim asagı indi 2 gündür, sivrildi 29 haftamız bitmek üzere. Asagı inme nedeni nedir bilgisi olan var mı 😐
Gozd3 Ikosa Normal canım erken doğumdan falan korkma. Bi tanıdığımın 25.haftasından sonra hep aşağıdaydı ama 41.haftasında doğum yaptı ☺️
Ikosa Dimple23 hımm hayırla kucagına al inşallah cnm. Bi sorun olmasın da 😌 cok meraklanmıstım nie böle oldu die
Sedaahmet Ikosa benim 26.haftadan beri aşağıda göbeğim. Suan 37+5 haftaliğım. Annem iyice inmiş aşağıya dedi. Göbegin aşağıda olması sorun degil ama doğum yaklasınca , bebek doğum kanalina girince daha cok aşaği iniyor göbek.