tugba2226 Sezeryan sonrası hemen süt gelmiyor malum anestezi falan süt gelesiye kadar mamayla mı destek çıkılıyor ben direk emzirmek istiyorum ama ertesi güne kadar gelmiyor diyorlar bunun için önerisi olan var mı
Yazmelegi_ tugba2226 herkesin bünyesi farklı hemen gelende var. Gelmezse mama ile desteklerler ama sürekli de emzirmeni istiyorlar zaten gelir diye
Iremorhan123 tugba2226 benim doğumdan önce gelmişti sütüm bu kişiden kişiye değişir sadece tam dik oturamadığımız için çocuğu tutup emzirmek zor oluyor.
Deletedmom_8793 tugba2226 doğuma 3 hafta kala başlanacak olan anne çayı aldım bitkisel süt yapıcı arinlihayat sayfasından aldım
papatyakokulugece tugba2226 üç gün gelmiyor ne ertesi günü bacım (genel olarak söylüyorum) istisnalar kaideyi bozmaz
burcuo tugba2226 Benim hemen gelmişti, gelmiyor diye kendinizi şartlamayın. Bünyeden bünyeye değişir. Eğer gelmezse zaten mama desteği veriyorlar, bebek aç kalmıyor merak etmeyin 😊 inşallah hemen gelir
3kedili2bebekli tugba2226 benim hemen geldi üstelik erken doğurdum ve bebeklerimi görmedim bile yani kimseyi dinlemeyin hemen emzirin bebek açsa hemşireler anlar zaten
kizmizimavi tugba2226 benim sanci sonrası sezeryandi sütüm hemen geldi, komşum planlı sezeryana girdi onun da sütü hemen geldi. Bünyeye göre değişiyor ama benim etrafımda diğer sezeryan doğum yapan arkadaşlarımda da sütü hemen gelmeyen hiç olmadı.